خدمات مشاوره سئو حرفه ای

zhale77

عضو جدید
هزینه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چقدر است؟

هزینه و قیمت قرارگرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی، به عوامل و شرایط خاصی مانند سخت یا آسان بودن کلمات کلیدی، تعداد رقبا، وضعیت سایت از نظر تکنیکی، محتوا و..و همچنین به عوامل دیگر نیز بستگی دارد. خیلی از سئوکاران فقط با تولید محتوا،آپدیت محتوا و گاهی اوقات لینک سازی، سایت را به صفحه اول گوگل آورده اند. برای اینکه سایت شما در صفحه اول گوگل و یا لینک یک گوگل قرار گیرد، نیاز به یک تیم حرفه ای در حوزه سئو دارید که دارای تجربه و سابقه زیادی در زمینه سئو تضمینی و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باشد و با پستی و بلندی و مشکلات پیش رو، آشنایی داشته باشد. خدمات سئو ویکی دمی، با دارا بودن تجربه بالا و تضمینی بودن کار، یکی از بهترین سایت ها برای ارائه مشاوره و سئو کردن سایت می باشد که می توان با اطمینان کامل سایت خود را به آن ها سپرد و نتیجه کار را در کوتاه ترین زمان ممکن مشاهده نمود.

زمان برای خیلی از صاحبان کسب و کار اینترنتی، یک واژه پر معنایی است. آن ها برای داشتن فروش بیشتر مدام این سوال را از متخصصان سئو می پرسند که چه مدت زمان باید صبر کنند تا سایت و حتی صفحه مورد نظر آن ها در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. متاسفانه زمان واقعی برای یک سایت مشخص نیست و هر سایت با توجه به وضعیت فعلی، سایت رقبا و ... می تواند از سه ماه تا یک سال متغیر باشد. البته بعضی از سایت ها هم بوده اند که به خاطر رقبای ضعیف، کمتر از سه ماه در صفحه اول و حتی در لینک یک نیز قرار گرفته اند.

یادتان باشد برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، دکمه ای وجود ندارد که با فشردن آن بتوانید، لحظه ای به هدفتان دست یابید بلکه باید منتظر بمانید.

تیم خدمات سئو ویکی دمی و مشاوره رایگان ویکی دمی، آماده هستند تا تمامی کارهای مربوط به طراحی سایت، آموزش سئو و از همه مهمتر سئو کردن سایتتان و قرار دادن آن در صفحه اول گوگل را بر عهده گیرند، پس با آن ها در تماس باشید.

برای مشاهده ی مطلب کامل و خدمات مشاوره سئو حرفه ای کلیک کنید.
 
بالا